خدمات مشاوره تلفنی

 ارائه خدمات مشاوره ای، روانشناسی، روانپزشکی و مددکاری اجتماعی از طریق «سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall)» 

کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و عموم مردم می توانند جهت دریافت خدمات مشاوره ای، روانشناسی، روانپزشکی و مددکاری اجتماعی با سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall) مرکز مشاوره دانشگاه تماس بگیرند. جهت ارتباط مستقیم با مشاوران، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی سامانه، شماره 48392627-021 را گرفته و کلید 1 را انتخاب کنید. سپس شما می توانید (با توجه به برنامه هفتگی مشاوران مرکز که در ادامه آورده شده است) با وارد کردن کد اختصاصی مشاوران، روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی مرکز، با مشاور دلخواه خود ارتباط مستقیم برقرار کنید و یا در غیر اینصورت منتظر بمانید تا ارتباط شما با یکی از مشاوران مرکز برقرار گردد.

هم اکنون در سامانه مشاوره تلفنی مرکز مشاوره، 52 مشاور، روانشناس، روانپزشک و مددکار اجتماعی از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته (مطابق با برنامه هفتگی اعلام شده) و در 10 شیفت (صبح ها 9 تا 12 و عصرها 13 تا 17) در زمینه های مشاوره ای مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج، طلاق، تحصیلی(شیوه مطالعه و برنامه ریزی درسی)، خودشناسی و رشد شخصی، مشاوره خدمات توزیع منابع علمی(مشاوره و آموزش جستجو در پایگاه های علمی ملی و بین المللی)، مشاوره شغلی، مدیریت روابط عاطفی و بین فردی، شکست عاطفی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات یادگیری، اختلالات رفتاری، گفتار درمانی، مشاوره کودک، نوجوان و جوان و مددکاری اجتماعی و غیره فعالیت دارند.

سامانه مشاوره تلفنی در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی غیرفعال هست.

دانلود فایل سامانه