کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۲۰۳ اخبار مشاوره
تعداد بازدید:۲۷۳۲
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دی ماه، به میزبانی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران مراکز مشاوره ۳۱ استان از سراسر کشور، با ارائه ی دکتر پدرام موسوی و دکتر حمید یعقوبی در سالن اجتماعات دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار گردید.
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) « آموزش همیاران سلامت » در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دی ماه، به میزبانی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران مراکز مشاوره ۳۱ استان از سراسر کشور، با ارائه ی دکتر پدرام موسوی و دکتر حمید یعقوبی در سالن اجتماعات دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار گردید.

افتتاحیه ی این کارگاه با حضور سرکار خانم دکتر منصوره السادات صادقی سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، جناب آقای دکتر حسین سلیمی بجستانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و جناب آقای دکتر کیومرث فرحبخش سرپرست مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه برگزار گردید.

هدف این کارگاه دو روزه، آموزش فنون تیم سازی و تسهیل گری برای پیشگیری و مداخله ی مناسب در بحران های روانشناختی از جمله  مواد مخدر، ایدز و غیره بود. با برگزاری این دوره،شرکت کنندگان آمادگی و آموزش لازم برای انتقال و آموزش مطالب جدید به متولیان و دانشجویان همیار سلامت استان خود در این زمینه را خواهند داشت.

 

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در کارگاه از مرکز مشاوره، مرکز بهداشت و درمان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین موزه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :