با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛

مراسم تقدیر از عوامل اجرایی طرح ملی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۷ کد : ۲۳۱۱۱ اخبار مشاوره
تعداد بازدید:۱۰۶
مراسم تقدیر از عوامل اجرایی طرح ملی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور معاون دانشجویی این دانشگاه صبح چهارشنبه، ۱۹ مهرماه برگزار شد.
مراسم تقدیر از عوامل اجرایی طرح ملی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبائی

با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی سیمای زندگی دانشجویان (موج ششم - سال 1402) ابلاغی از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی، از مدیران و همکاران شرکت کننده در طرح فوق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه به ارائه گزارش از روند اجرای طرح پرداخته و از عملکرد موفقیت آمیز مدیران و کارکنان علمی و اجرایی طرح تقدیر کرد.

مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه همچنین در این مراسم اعلام کرد که «قدردان تمامی دانشجویان عزیز در دانشکده‌های مختلف است که نقش موثری در اجرای موفق این طرح داشتند».

در ادامه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه با اهدای لوح از تلاش‌های ارزشمند مدیران و کارکنان دانشگاه در بخش‌های مدیریت امور دانشجویی، مدیریت تحصیلات تکمیلی، مدیریت خدمات آموزشی، مدیریت چاپ و انتشارات، مدیریت حراست، اداره رفاه دانشجویان و امور مالی معاونت دانشجویی که در اجرای طرح به عنوان همکار طرح نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.