فراخوان ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (تاد)

۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۷ کد : ۱۷۲۶۶ اخبار مشاوره اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۷۳
نخستین دوره ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (تاد) در حوزه سلامت روانی و اجتماعی در جهت افزایش سلامت روان و یا سلامت اجتماعی دانشجو، دوستان، خانواده و جامعه با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه های کشور، اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
فراخوان ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (تاد)

نخستین دوره ارائه تجارب ارزشمند دانشجویی (تاد) در حوزه سلامت روانی و اجتماعی در جهت افزایش سلامت روان و یا سلامت اجتماعی دانشجو، دوستان، خانواده و جامعه با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه های کشور، اسفندماه 1400 برگزار می شود.
محورهای این برنامه شامل: نوعدوستی، تاب آوری و امید، سلامت روانی، معنویت و سلامت اجتماعی، سلامت اجتماع، دستاوردهای مثبت روانشناختی، رشد فردی و اجتماعی، دستاوردهای مثبت اجتماعی، مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی، کمک به رشد و اعتلای خانواده، تجارب ازدواج دانشجویی، حل و فصل مسائل زوجین، موفقیتهای تحصیلی و تولید، اختراع و تالیف محتوای آموزشی فاخر است.
همه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور می توانند تجارب موفق خود را بر اساس محورهای ذکر شده، در قالب های فیلم، عکس، سخنرانی و سایر روش های خلاقانه برای اشتراک و انتقال تجربه موفق، به آدرس دبیرخانه طرح counseling@ut.ac.ir ارسال و یا به شماره تلفن 09367360746 واتساپ کنند. پس از بررسی تجربه ارسالی، رویداد اشتراک تجربه موفق بصورت کشوری و آنلاین با حضور متخصصان و داوران برگزار می شود.
زمان برگزاری جلسه های تاد:
یکشنبه شب های مشاوره و سلامت، ساعت 19 الی 20:30، اسفندماه 1400
به دانشجویان برگزیده، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیرخانه منطقه یک مراکز مشاوره دانشگاه های کشور اهدا می شود.


( ۴ )

نظر شما :