جلسه هم اندیشی طرح جامع نشاط و تندرستی در پساکرونا

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵ کد : ۱۶۸۸۴ اخبار مشاوره اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۴۰
جلسه هم اندیشی طرح جامع نشاط و تندرستی در پساکرونا با حضور مدیر امور دانشجویی ، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان، مدیر مرکز بهداشت و درمان و مدیر تربیت بدنی دانشگاه به میزبانی مرکز مشاوره برگزار شد.
جلسه هم اندیشی طرح جامع نشاط و تندرستی در پساکرونا

جلسه هم اندیشی طرح جامع نشاط و تندرستی در پساکرونا با حضور  مدیر امور  دانشجویی ، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان، مدیر مرکز بهداشت و درمان و مدیر تربیت بدنی دانشگاه به میزبانی مرکز مشاوره برگزار شد. در این جلسه عباس نداف زاده مدیر امور دانشجویی دانشگاه بر ضرورت تشکیل جلسه  با توجه به مشکل اسکان و چالش های خوابگاه ها برای پذیرش همه دانشجویان، لزوم کنش منسجم در زمان ورود دانشجویان و لزوم نگاه ویژه به دانشجویان با توجه به مشکلات اقتصادی، روانشناختی و دلتنگی و غم غربت دانشجویان تاکید کرد.

در ادامه دکتر حسینی مدیر مرکز بهداشت و درمان بر اهمیت مسایل روانشناختی  در مشکلات جسمانی، گسترش خدمات روانشناختی در بخش های مختلف دانشگاه، و حضور مشاور یا روانشناس در مرکز بهداشت و درمان اشاره کردند.

آقای ابراهیمی معاون مدیر دانشجویی دانشگاه هم بر لزوم تعادل در اجرای پروتکل ها و سیاست های ابلاغی به خوابگاه ها، رستوران ها و دانشکده ها، لزوم نگاه حمایت کننده مدیریت ها به همدیگر  و برنامه ریز ی لازم در جهت درآمد زایی و کمک به مدیریت دانشجویی و اعلام برنامه های بازگشایی خوابگاه ها به مدیریت دانشجویی تاکید داشتند.

آقای دکتر قاسمیان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه هم بر لزوم تغییر سبک زندگی برای اجرای برنامه های تربیت بدنی و بهداشتی لازم، استفاده از ظرفیت مدیریت امور دانشجویی در خوابگاه ها، برنامه آخر هفته های پویا و تامین وسایل و برنامه های ورزشی ، جشنواره های رویداد های ورزشی تاکید کرد.

در پایان دکتر وجدانی همت مدیر مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه بر گسترش فعالیت های رشدی و پیشگیرانه در کنار خدمات درمانی و مداخله ای تاکید کرد. در ادامه به این مساله اشاره کردند که مرکز مشاوره بستری برای فعالیت دانشجویان  و ایجاد فضای انتقال تجربیات و تلاش تخصصی دانشگاه به جامعه است.وی عنوان کرد که دانشجویان در دوران پساکرونا با مشکلات متفاوتی نسبت به قبل  مواجه هستند که لازم است بخش های مختلف در راستای اطلاع رسانی، گفتمان سازی و حمایت از دانشجویان به صورت منسجم و یکپارچه عمل کنند و مرکز مشاوره با استقرار متخصصان در مراکز خوابگاهی و دانشکده ها در صدد پایش مسائل روانشناختی دانشجویان است تا خدمات به موقع و لازم را ارائه دهد.

 


( ۲ )

نظر شما :