دکتر فرحبخش:«ارئه خدمات مشاوره تلفنی (OnCall) به دانشجویان دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا»

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۵۵۲ اخبار مشاوره
تعداد بازدید:۱۸۹۴
دکتر کیومرث فرحبخش، مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی گفت: دانشگاه علامه طباطبائی برای دوران شیوع ویروس کرونا که دانشجویان نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند، خدمات مشاوره تلفنی برای آنها در نظر گرفته است تا کمکی به کاهش اضطراب دانشجویان شود.
 دکتر فرحبخش:«ارئه خدمات مشاوره تلفنی (OnCall) به دانشجویان دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا»

دکتر کیومرث فرحبخش، مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی دربارۀ اقداماتی که این دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان انجام داده است، گفت:مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی برای این مدتی که دانشجویان نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند، خدمات مشاوره تلفنی برای آنها در نظر گرفته است تا کمکی به کاهش اضطراب دانشجویان شود.

او ادامه داد: برخی ممکن است از لحاظ خانوادگی مشکلاتی داشته باشند که با بازگشت طولانی مدت به خانواده این مشکلات تشدید شود و نیاز به مشاوره داشته باشند.

وی افزود: حتی ممکن است دانشجویان برای شیوه مطالعه و تحصیل به دور از دانشگاه، نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند که این امر هم از طریق مشاور تحصیلی به صورت آنکال برای آنها رفع می شود. همچنین در این مدت بعضی از دانشجویان ممکن است  به لحاظ مالی در مضیقه باشند که با مددکاری اجتماعی به آنها کمک می کنیم و تلاش می کنیم تا در این مدت دانشجویان به حال خود رها نباشند و اینطور نباشند که احساس کنند دانشگاه در قبال آنها مسئولیتی ندارد.

فرحبخش تاکید کرد: روند کار اینگونه است که یک شماره تماس با پنج خط، اعلام کرده ایم و دانشجویان زنگ می زنند و تماس آنها به مشاوران حاضر و آنلاین ارجاع داده می شود. گفتنی است شماره تماس ۴۸۳۹۲۶۲۷-۰۲۱ با پنج خط به صورت رایگان برای این کار در نظر گرفته شده است.


( ۵ )

نظر شما :