دکتر لطیفی: «سامانه گویای راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall)» در مرکز مشاوره دانشگاه راه اندازی شد»

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۵۵۰ اخبار مشاوره
تعداد بازدید:۲۰۱۷
«سامانه گویای راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall)» مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی برای پاسخ به نیازهای مشاوره تلفنی دانشجویان دانشگاه راه اندازی شد.
دکتر لطیفی: «سامانه گویای راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall)» در مرکز مشاوره دانشگاه راه اندازی شد»

دکتر غلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از راه اندازی سامانه گویای راهنمایی و مشاوره تلفنی (OnCall) ارائه خدمات مشاوره ای و رواشناختی به خانواده بزرگ دانشگاهیان علامه طباطبائی است. او با بیان ظرفیت های مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه و بهره مندی ای این مرکز از کارشناسان مجرب افزود: با راه انداری این سامانه از طریق ارائه اطلاعات، توصیه ها و آگاهی دادن به تماس گیرنده از سوی کارشناسان مجرب این مرکز، شناخت، بررسی، تجزیه و تحلیل مشکل مطرح شده انجام شده و پیشنهاد راه حل مناسب امکان پذیر شده است. او با اشاره به بررسی اولیه از طریق این ارتباط، اضافه کرد: در صورت نیاز، موارد به تشخیص کارشناسان به مشاوره حضوری ارجاع خواهند شد و از آسیب های روانی-  اجتماعی پیشگیری خواهد شد و در واقع با این امکان، تسهیلات دسترسی دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه به خدمات مرکز مشاوره فراهم  شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه با تقدیر از حمایت های رئیس دانشگاه و نیز همکاری و مساعدت های مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه با این سامانه از طریق گفتگو از راه دور پاسخگویی به  برخی از نیازهایی که بیشتر جنبه آگاهی بخشی و مشورتی دارد و در پاره ای از موارد اورژانسی با برقراری ارتباط فوری با مشاوران مجرب به منظور پیشگیری از آسیب های ثانویه خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های بهداشت روانی را در دستور فعالیت های خود قرار داده است.

او در پایان گفت: سامانه گویای راهنمایی و مشاوره تلفنی آنکال با شماره تماس 48392627 - 021  (5 خط)  آماده ارائه پاسخ به دانشجویان و دانشگاهیان گرانقدر است.

 


نظر شما :