استقبال و همدلی با خانواده شهید ابراهیم قائمی

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۱ کد : ۱۶۳۵۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۱۱
با توجه به شناسایی مشخصات شهید والامقام سنگ مزار وی روز ۱۶ آذر تغییر خواهد کرد و والدین شهید قائمی در این روز برای نخستین بار مزار فرزند شهید خود را زیارت می کنند. در هین راستا دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ و پایگاه بسیج عماریاسر منطقه ۲۲ مراسمی را در روز ۱۶ آذر از ساعت ۰۹:۰۰ لغایت ۱۲:۰۰ با حضور خانواده شهید برگزار می کنند. انشالله با حضور خود مایه دلگرمی و همدلی با خانواده این شهید گرانقدر شویم.
استقبال و همدلی با خانواده شهید ابراهیم قائمی

ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشند که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد. این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و بهترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند. صبر و شکیبایی خانواده شهدا مثال زدنی است و رنج هایی که این بزرگواران متحمل می‌شوند نمی توان با هیچ واژه ای توصیف کرد. حقیقت امر آن است که همه ما و جامعه مدیون ایثارگری ها و خدمات بدون مزد و منت و بی چشم داشت شهدا و ایثارگران و خانواده های محترم آنها هستیم، شاید این فداکاری ها و ازخودگذشتگی ها قابل جبران نباشد اما سازمان ها، اداره ها و دستگاه های دولتی و حتی غیردولتی با ایجاد سازوکارهایی مناسب بکوشند تا در وسع و توان خود نسبت به ارائه خدمات مناسب و درشان جامعه ایثارگر و خانواده محترمشان همت گمارند تا شاید قدردان گوشه ای از این ایثارگری ها باشند. تجلیل از شهدا باعث دلگرمی خانواده‌های شهدا می شود و برای شناساندن اهداف و اعتقادات شهدا به نسل جدید که در موقع جنگ و دفاع حضور نداشتند، ضرورتی انکارناپذیر است.گرچه شهدا به این مراسم ها نیاز ندارند اما این گونه مراسم باعث دلگرمی خانواده های شهدا می شود و برای شناساندن عقاید، اهداف و اعتقادات شهدا به نسل جدید که در موقع جنگ و دفاع، نبودند بسیار مهم و ضروری است.

طی هفته گذشته با خبر شدیم که پیکر شهید دفاع مقدس که در سال 1390 طی مراسمی با شکوه به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علامه طباطبائی به خاک سپرده شد، بر اساس آزمایش DNA، شناسایی شد و شامگاه سه شنبه نهم آذرماه والدین شهید افتخار آفرین «ابراهیم قائمی»، خبر شناسایی هویت فرزند شهیدشان را پس از 39 سال دریافت کردند. با توجه به شناسایی مشخصات شهید والامقام سنگ مزار وی روز 16 آذر  تغییر خواهد کرد و والدین شهید قائمی در این روز برای نخستین بار مزار  فرزند شهید خود را زیارت می کنند. در هین راستا دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری شهرداری منطقه 22 و پایگاه بسیج عماریاسر منطقه 22 مراسمی را در روز 16 آذر از ساعت 09:00 لغایت 12:00 با حضور خانواده شهید برگزار می کنند. انشالله با حضور خود مایه دلگرمی و همدلی با خانواده این شهید گرانقدر شویم.

وعده ما : روز سه شنبه 16 آذر دور مقبره شهدا ساعت 09:00 لغایت 12:00


( ۴ )

نظر شما :